Przypominamy że, do 31 stycznia 2025 roku każdy właściciel nieruchomości, na której znajdują się materiały zawierające azbest, ma obowiązek złożenia odpowiedniego wniosku.

Wszyscy właściciele nieruchomości, na których znajdują się materiały i wyroby zawierające azbest, są zobowiązani do przekazania do urzędu szczegółowych informacji na temat rodzaju materiałów zawierających azbest (na przykład pokrycie dachowe), ilości tych wyrobów oraz dokładnego miejsca przechowywania.

  • Osobiście – w biurze obsługi klienta urzędu,
  • Listownie – wysyłając wypełniony formularz na adres urzędu (wzór dostępny na stronie urzędu),
  • Telefonicznie – pod numerem  telefonu 774315016 wew.344

 

 

PDFZałącznik 3 do Instrukcji - wzór formularza zgłoszenia azbestu.pdf (119,93KB)


Data publikacji:
 20-01-2025 15:33

Przewiń do góry