Unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Otmuchów
Informacja dot. uzyskanej dotacji z NFOŚiGW oraz z WFOŚiGW w Opolu na zadanie pn.: „Unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Otmuchów w roku 2023”
W ramach ogólnopolskiego programu o finansowania usuwania wyrobów zawierających azbest na przedsięwzięcia zgodne z gminnym programem usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest, ogłoszonego przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Opolu, Gmina Otmuchów otrzymała na podstawie umowy dotacji Nr 89/2023/G-42/OZ-ZOA/D z dnia 30 marca 2023 r. dotację na zadanie pn. „Unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Otmuchów w roku 2023”. Całkowity koszt realizacji zadania wyniósł 34 702,00 zł brutto.
Dotację do rzeczywistych kosztów brutto otrzymano w wysokości:
12 229,00 zł - 50% ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej
oraz
12 229,00 zł - 50% ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Opolu.
W ramach realizowanego zadania unieszkodliwionych zostało 34,935 Mg wyrobów zawierających azbest.
Data publikacji: 25-09-2023 19:35